reklama

Prieskumy sú rôzne, tento vyšiel dnes a ja Vám ďakujem mnohokrát za dôveru.

Prieskumy a agentúry klamú. Obchoduje sa tu so všetkým, aj s poradím víťaza. To je podvrh, ako celá politika. Treba veriť nezávislým prieskumom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Zdroj Medias uvádza moje preferencie z ponúkaných kandidátov následovne. Ďakujem Vám za priazeň a dôveru. Mám ešte mesiac nato, aby som Vás presvedčil, že voľba mojej osoby je pre kraj najlepšia.

Uvádzam odôvodnenia:

* som kandidát bez politickej príslušnosti a minulosti

* som kandidát ktorý Vám vráti Bratislavu a pozdvihne náš celý Bratislavský kraj

* som mladý, plný síl a energie pre dosiahnutie najvyšších cieľov rozvoja pre nás všetkých

* som kandidát nezávislý - ako jediný zo všetkých, keďže každý z nich je závislý na niekom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* som bez politických káuz a poškvrny

* som vzdelaný a sofistikovaný kandidát

* som kandidát plný energie a vnútornej sily

* som kandidát bojovný za práva slušných a čestných ľudí

* som kandidát ktorý ako jediný vie spievať, vie vyčarovať ľuďom úsmev

* som ochotný vzdať sa ročného platu v prospech občanov v hmotnej núdzi

* som kandidát, ktorý si nepodáva ruky so žiadnym s tých darmožráčov

* som kandidát ktorý ponúka riešenia ako nikto iný.

* Ponúkam Vám:

  • JAKUBEC - Smart BSK - udržateľnosť kvality života občanom

  • JAKUBEC - Smart BSK Parking

  • JAKUBEC - BSK - Smart osvetlenie

  • JAKUBEC - Smart Sociálne Služby

  • JAKUBEC - 1 Euro PRIDÁM mesačne k DOPRAVE ZADARMO

  • JAKUBEC - BSK - Bezpečný kraj pre život

  • JAKUBEC - zadarmo internet a WIFI

  • JAKUBEC - Spravím audit služieb BSK

  • JAKUBEC - BSK - zaplatí za koncencionárske poplatky RTVS

  • JAKUBEC - BSK - finančná pomoc za sociálne služby 

  • JAKUBEC - zrýchlim výstavbu bytových domov BSK

  • JAKUBEC - BSK - SMART infraštruktúra dopravy 

  • JAKUBEC - BSK - SMART technológie a mobilita 

* moje desatoro si prečítajte - priority volebného plánu rozvoja kraja

Martin Jakubec s náskokom vedie! Prieskum preferencií september 2017 - kandidáti na župana BSK
Martin Jakubec s náskokom vedie! Prieskum preferencií september 2017 - kandidáti na župana BSK (zdroj: Martin Jakubec)
Desatoro rozvoja pre BSK
Desatoro rozvoja pre BSK (zdroj: Martin Jakubec)

www.jakubeczupan.sk

Martin Jakubec

Martin Jakubec

Bloger 
Politik
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Martin Jakubec, podnikateľ, vrcholový manažér a nezávislý politický kandidát, ktorý prináša zmenu, inovácie v politike a reálne riešenia pre občanov. Ponúknem alternatívu pre slušných a inteligentných ľudí. Chcem byť politikom korektnej dohody a komunikácie v dobrej viere, čo dnes v politike vymizlo. Nádej v pozitívnu zmenu, dôveru v štát a bezpečnosť národa sú moje nosné programové piliere tvorby novej politickej činnosti pre slušných ľudí.Som názoru, že dosť bolo politikov a preto spoločne zmeňme naše Slovensko k lepšiemu. Som korektný k občanom a nekorektný k politikom!www.martinjakubec.comwww.slobodneslovensko.skwww.poslanecrsr.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu