reklama

Stop Frešovi - Hlúpe rozhodnutia

Na Freša sa nedá inak reagovať iba opäť s pobavením a smiechom. On by mal podľa mňa byť komixová postava alebo minimálne hrať Adams family made in Slovakia. On je proste nadbytočný na župe a byť on, pozriem sa do zrkadla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

BSK pod jeho vedením hladí iba na záujmy jeho mecenášov a lobistickej skupiny ktorú zastupuje. Verím, že ľudia dajú jasne STOP Frešovi pretože on naozaj je Titanik sám o sebe . BSK tak už nemôže skončiť.

Stop Frešovi v BSK!
Stop Frešovi v BSK! 
Martin Jakubec

Martin Jakubec

Bloger 
Politik
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Martin Jakubec, podnikateľ, vrcholový manažér a nezávislý politický kandidát, ktorý prináša zmenu, inovácie v politike a reálne riešenia pre občanov. Ponúknem alternatívu pre slušných a inteligentných ľudí. Chcem byť politikom korektnej dohody a komunikácie v dobrej viere, čo dnes v politike vymizlo. Nádej v pozitívnu zmenu, dôveru v štát a bezpečnosť národa sú moje nosné programové piliere tvorby novej politickej činnosti pre slušných ľudí.Som názoru, že dosť bolo politikov a preto spoločne zmeňme naše Slovensko k lepšiemu. Som korektný k občanom a nekorektný k politikom!www.martinjakubec.comwww.slobodneslovensko.skwww.poslanecrsr.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu