reklama

Marišku mladí chcú, kľudne im ju dajme.

Problém alebo naša záchrana? Sám neviem ako by som to nazval. Pri takejto téme sa delia tábory ľudí do dvoch strán. Jedna je proti a druhá za. O čom bude dnes reč? Dámy a páni, otváram Vám svet z názvom mariška, marihuana ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ako táto látka vplýva na našu mládež?

Som abstinent, zarytý nefajčiar a bojovník proti tvrdým drogám, celý život. A predsa idem o tej ľahšej písať. Vtipné, že? Nie, len proste idem napísať, čo mi mládež hučí do hlavy na stretnutiach, mítingoch, v práci, na koncertoch .... 

Nie som žiadny veľký drogový magnát, ani konzument, ale jedno určite viem. Ak viete ako nato a viete kedy máte stopku, nemôžete dopadnúť zle. Mal som veľa kamarátov, ktorí sú v tom dnes až po uši. Áno, zmenili sa. Ako sa ľudovo hovorí, osprosteli. Marihuana ich navždy zmenila na nepoznanie. Ale existuje aj druhá skupina ľudí. Tu nájdete veľa umelcov, podnikateľov, kreatívnych ľudí a určite aj ľudí, ktorých každodenne stretávate a prihovárate sa im. Zdajú sa vám divní? Nie, pretože sa dokázali prispôsobiť a svoj „druhý život“ dokázali prispôsobiť tomu prvému. Ja medzi nich nepatrím, ale viem o čom hovorím. Už dávno nežijeme v časoch, kedy bolo nelegálne aj vyliezť z domu. Prišla nová generácia, ktorá zo sebou priniesla aj drogy. Veľa z vás sa s tým nikdy nestotožní, ale mali by ste sa. Myslíte sa, že polícia všetko vyrieši? že pochytá každého jedného užívateľa marihuany? Takto to v našom svete nefunguje a tento svet pomaly ovládajú mladí ľudia. A hlavne mladí sú tí, ktorí marihuanu preferujú najviac. Prečo je tomu tak? Anonymne som sa spýtal pár mladých, ktorí mi z radosťou odpovedali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jasné, hulím. Nevidím na tom nič zlé. Pozri sa, uvedomujem si to a nevadí mi to. Existuje tisíc ľudí, ktorí ma zato nenávidia, ale dvetisíc ma miluje. A vieš prečo? Pretože na tom nie je nič zlé. Keby bolo, nebola by marihuana zlegalizovaná v žiadnej krajine na tomto svete. Jedného dňa určite príde deň, kedy ňou bude holdovať minimálne 70% našej planéty, ale to už tu ja nebudem. Normálne na zaráža ako zatvárajú mladých, ktorým nájdu čo i len malé množstvo. Načo? Pomôže to niekomu? Mne určite nie, pretože sa musím skrývať...“

Smutná pravda, s ktorou sa každý jeden človek musí zmieriť. Ako môže niekto povedať, že alkohol je lepší. Par krát sa mi stalo, že som bol niekde v bare a bavil sa. Zrazu začal „mierne“ podgurážený muž mlátiť všetko okolo a za 10 sekúnd povedal všetky nadávky sveta. Alkohol v ľuďoch vyvoláva agresie. Tie môžu viesť aj k vraždám. Videli ste niekedy človeka pod vplyvom marihuany, ktorý vyžaroval agresiu? Nie, pretože také niečo sa nikdy nestane. Ako dopadne človek, ktorý sadne za volant opitý? Zabije. A ako dopadne človek, ktorý za volant sadne pod vplyvom marihuany? To neviete, pretože vám to do hlavy nedáva bulvár. A viete prečo vám to nedáva do hlavy? Pretože nič vážne sa nikdy v takomto stave nestalo. Mali by sme sa zamyslieť nad rozdielmi medzi alkoholom a marihuanou. Naša krajina si vyberá zlo ako vždy a ignoruje tie „svetlé“ stránky. Je to naozaj smutné a naša krajina by si určite zaslúžila zmenu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Marihuana v ľuďoch vyvoláva stav eufórie. Kreatívne myslenie, vďaka ktorému dokáže lepšie vnímať okolie. Zrazu sa na vašej tvári objaví úsmev a ten sa šíri po celom okolí. Myslíte si, že sa z marihuany chudne? Chudne sa z iných, tvrdších drog, pri ktorých zabúdate na všetko dôležité. Pri tejto droge to je úplne iné. Síce na pár hodín zabudnete, že ste hladný, ale on príde. Dvojnásobný a vaše chute začnú vnímať. A myslíte si, že sa z nej ráno zobudíte z bolesťami? Vyštartujete ako Usain Bolt s návalom energie a verte mi, že vám nebude chýbať ani úsmev. Áno, vyzerá to ako keby som bol expert. V mojom okolí sa takýchto ľudí nachádza neúrekom a viem, že stále pribúdajú. Určite by sa nemali skrývať. Mali by sa ukázať! Zmeniť našu krajinu. Strach nás všetkých spomaľuje a myslím, že nastal čas na zmenu. Treba si uvedomiť to, že všetky tie maličkosti z nášho sveta pomaly vyprchajú a nenechajme našim mladým zobrať aj to posledné. Možno ma odsúdite, ale som za zlegalizovanie marihuany. Rodičia, profesori, a všetci ostatní. Viem, že učíte svoje deti proti takýmto veciam. Darí sa vám to? Vaše dieťa sa vám určite neprizná. Aj keby požívali marihuanu, zistíte to na nich? Nezistíte. Pochopte, že krok ako udržať mladých v rodnej krajine je napríklad zlegalizovať marihuanu. Treba vystúpiť z tieňa a povedať, čo si o tom myslí spoločnosť mladých. Reprodukujem ich názor a pocity. Chápte to tak. Týmto článkom som určite neskončil a čoskoro príde ďalší. Treba ľudom našej krajiny ukázať pravdu a tá príde už čoskoro!

Martin Jakubec

Martin Jakubec

Bloger 
Politik
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Martin Jakubec, podnikateľ, vrcholový manažér a nezávislý politický kandidát, ktorý prináša zmenu, inovácie v politike a reálne riešenia pre občanov. Ponúknem alternatívu pre slušných a inteligentných ľudí. Chcem byť politikom korektnej dohody a komunikácie v dobrej viere, čo dnes v politike vymizlo. Nádej v pozitívnu zmenu, dôveru v štát a bezpečnosť národa sú moje nosné programové piliere tvorby novej politickej činnosti pre slušných ľudí.Som názoru, že dosť bolo politikov a preto spoločne zmeňme naše Slovensko k lepšiemu. Som korektný k občanom a nekorektný k politikom!www.martinjakubec.comwww.slobodneslovensko.skwww.poslanecrsr.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu